wtorek, 16 lutego 2016

Liebster Blog Award


DZIEŃ DOBRY!
Zacznijmy od tego, że zazwyczaj nie brałam w tym udziału i nie specjalnie mam kogo nominować, ale jeżeli znajdę takie osoby, to przygotuję serię pytań i was nimi zasypię. Powinnam się uczyć, bo w czwartek mam ostatnie egzaminy, ale muszę w końcu przerwać tę agonię, bo głowa mi paruje. Uznam to za przerywnik i wykorzystam pod koniec do krótkiej informacji na temat nadchodzącego rozdziału. :3 A więc tak.

Zacznę od tego, iż otrzymałam nominację od Oxeny i bardzo za ową dziękuję!
(Przy okazji jestem frajerem, bo pożyczyłam od Ciebie sobie ten ładny banner. NIE BIJ! ;__;)


Ej, czy skoro tak bardzo lubię odpowiadać na takie pytania, to znaczy, że jestem nieco narcystyczna? xD

1. Jest jakieś słowo, które szczególnie lubisz?
(w moim przypadku to popierdółka xD)
Wydaje mi się, że nadużywam brzydkiego słowa na k, ale nie chcę go tutaj przytaczać. Mam dosyć cięty język i niestety nie potrafię nad tym zapanować. W sumie to nie celebruję tego przekleństwa! Emmm... Wiem. Lubię słowo oscylować. Choć często go nie używam, to zdaję sobie sprawę z tego, że osobiście wciąż oscyluję pomiędzy wieloma wyborami. Całę moje życie na tym polega, dlatego czuję mocne przywiązanie do tego czasownika. xD

2. Co takiego w blogosferze sprawa ci przyjemność?
Kiedyś powiedziałabym, że pisanie. Samo w sobie sprawia mi najwięcej przyjemności, zwłaszcza, kiedy moje teksty są docenione. Lecz po jakimś czasie na wierzch wypłynęła dużo lepsza wartość, a mianowicie zawieranie znajomości czy też przyjaźni. Dzięki swoim blogom poznałam naprawdę wiele świetnych, utalentowanych osób i cholernie przywykłam do codziennego komunikowania się z nimi. W jakiś sposób zaczęli wypełniać część mojego czasu, który zazwyczaj pożytkowałam w zupełnej samotności. Do tego zawarłam bardzo silną więź z Ichirei i Kejżą, które stały się moimi najlepszymi przyjaciółkami, a mi nigdy nie było łatwo zaprzyjaźnić się z dziewczyną. Zazwyczaj moje kręgi składają się na samych chłopaków, prościej znaleźć mi z nimi wspólny język. Nikt mi nie powie, że nie można znaleźć bliskich sobie osób przez internet. Uwierzcie mi, Ichi to moja bratnia dusza, o takim samym, kretyńskim poczuciu humoru. Często działamy w chorej symbiozie, która aż nas przeraża. A Kejża? Ta to już w ogóle! Niedługo przeprowadza się do mnie z Krakowa, bo zabawnym trafem znalazła sobie u mnie drugą połówkę, kiedy to dziewczyny przyjechały do mnie w wakacje.
Mówię wam ludzie, warto się komunikować. Los potrafi być naprawdę szczodry!

3.  Darzysz nienawiścią jakieś warzywo lub owoc?
Nienawidzę bakłażana. Albo cukinii na ciepło, o zgrozo. Ten zapach mnie zabija.

4. Załóżmy, że dzisiaj masz kolację z twoja ulubioną postacią.
Kto to i dlaczego?
No i co teraz? Trochę ich jest. Levi Ackerman, Kiba Inuzuka, Sting Eucliffe, Kougami Shinya, Kakashi Hatake, Naruto Uzumaki, Natsu Dragneel, Gray Fullbuster, Loke, Kuroko Tetsuya, Shizuo Heiwajima... O! Albo Nataniel czy Kentin ze Słodkiego Flirtu! xD
Nie no, ale tak poważnie, to wiem, że byłby to Kiba. Jest po prostu moją niespełnioną fantazją, dlatego jeden z moich blogów, Zamknięte Dusze, jest w pełni poświęcony jemu (jeżeli chodzi o męską postać, bo to cross-over, a jego wybranką jest Mikasa Ackerman, ghh xD). Widzę w nim coś takiego, co po prostu wywołuje we mnie dreszcze. Zwłaszcza, kiedy kreuję jego charakter na swój sposób. Uwielbiam szatynów, uwielbiam dzikusów. Silnych mężczyzn, którzy nie boją się ryzyka, są zabawni i zrobią dosłownie wszystko, by dojść do obranego celu. Nie, koniec tematu. Bo ja o tym człowieku mogę gadać dniami i nocami. xD

5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Poszłam na swoje studia, by ukończyć specjalizację edytorską. Bardzo chciałabym podszkolić swoją literacką stronę, która często potrafi zawieść. Niestety, ze względu na małą liczbę osób na roku, zostałam zmuszona do studiowania specjalizacji dziennikarskiej. Skończę więc licencjat, a potem planuję wyjechać do Krakowa lub Wrocławia, by zrobić magisterkę z edytorstwa. A potem? Chciałabym otworzyć swoją małą działalność, lub dołączyć do jakiegoś sensownego wydawnictwa. Ale ogólnie jestem realistką, wiem, że los popchnie mnie jeszcze w różnych kierunkach, więc moje plany nie są zbyt stabilne. xD

6. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
Grecję. Wiem, że kiedyś na pewno tam pojadę. No muszę! Ach, no może jeszcze Indie. Byłam już w Anglii, Hiszpanii, Słowacji. Chociaż te Indie... Tam też byłam; tylko w brzuchu mamy. To się liczy? xD

7. Myślisz, że istnieją związki na odległość?
Myślę, że tak. W śród moich znajomych jest kilka osób, które właśnie w takim związku żyją. Jedni nawet od czterech lat, choć są ode mnie młodsi!

8. Masz jakiś ulubiony moment/odcinek/rozdział z Fairy Tail?
Jest ich dużo. Naprawdę. Głównie przypadają mi do gustu te zabawne, a nie romantyczne, choć owe też sobie cenię. Wszelkie durne kłótnie, bijatyki, głupkowate dialogi, momenty na drugim planie. Ciągle wracam np. do tego: https://www.youtube.com/watch?v=oNakug5AP6U
No i właściwie drugi moment z tego filmu, kiedy Natsu tuli do siebie Lucy. No dobra, te romantyczne też lubię. xD

9. Wierzysz w siły nadnaturalne?
(za dużo romantyzmu)
Wierzę. Byłam kilkukrotnie świadkiem dziwnych zdarzeń więc nie potrafię wykluczyć mistycyzmu.

10. Jak już przy romantyzmie jesteśmy... Masz ulubioną epokę?
W romantyzmie stworzono naprawdę wiele pięknych utworów, ale człowiek docenia je dopiero będąc starszym i potrafiąc je głębiej przeanalizować. Uwierzcie mi, studia polonistyczne otwierają przed nami zupełnie inne światy, o których istnieniu nie wiedzieliśmy. Mimo to jednak stawiam na dwudziestolecie międzywojenne, bo jestem mocno zżyta z czasami, kiedy to Polska walczyła o swoje przetrwanie. No i współczesność. Jestem wyrzutkiem wśród moich znajomych. Oni należą do Teamu Mickiewicza, inni Słowackiego... A ja sama tkwię w Teamie Witkacego. xD

Jeżeli znajdę osoby zainteresowane dalszą zabawą, ten post zostanie zedytowany i zacznę was męczyć własnymi pytaniami. Hehheheehehehheeheh. A teraz wracam do nauki!

Jedyne co jeszcze dodam to to, że rozdział pierwszy ma już swoje 100% ale coś mi w nim nie leży. Nie jest taki, jakim być miał i zaczynam myśleć o ponownym napisaniu go od zera, ale może uda mi się go dopracować na tyle, by wykluczyć tę radykalną konieczność. Trzymajcie za mnie kciuki w czwartek od 9:00! Jeżeli wszystko pójdzie mi dobrze, to przysięgam, rozdział pojawi się osiemnastego lutego wieczorem, choćbym miała umrzeć pisząc go od nowa!

10 komentarzy:

  1. Kayo: Z niecierpliwością czekam na rozdział!! I osiemnastego listopada chyba się nie odczepię od telefonu, żeby jak najszybciej go przeczytać! *z morderczym błyskiem w oczach* A jak nie będzie, to mogę cię zapewnić, że nie umrzesz śmiercią naturalną...
    Laxus: Uzależniona jesteś... Nic dziwnego, że nie masz przyjaciół.
    Kayo: Zamknij się, idioto!! Mam przyjaciół! ><

    PS. KOCHAM Magi! Morgiana - mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeja, czekam na trzeci sezon jak wariatka. XD

      Usuń
  2. Jezu no, kocham Twój styl! Nawet w takim luźnym poście piszesz naprawdę super!
    Bardzo skusiłaś mnie blogiem o Kibie, bo też go bardzo lubię, a był zazwyczaj niedoceniany. Przeczytałam dzisiaj już 5 rozdziałów Zamkniętych Dusz i jestem zachwycona, spodziewaj się niedługo mojego komentarza. ^^
    Jejku, też bardzo chciałabym wyjechać do Indii! :D

    No to ja czekam na ten rozdział. :* Dawaj od razu, pewnie i tak jest super. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiem wtrącić, iż zapomniałaś o swoim OC - Samuelu. Z nim też byś poszła na kolację. W końcu to prawie ja. Ze mną poszłabyś na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam Ci już, że jesteś strasznie zuchwały? XD

      Usuń
  4. Kayo: Jest 22:39 dnia 19 lutego i rozdziału nie ma... Groziłam, że zamorduję, ale postanowiłam być wyrozumiała...
    Laxus: I tak schowałem wszystkie noże.
    Kayo: A więc to ty! A ja myślałam, że się zgubiły i szukałam nawet w koszu na śmieci -___-
    Mam nadzieję, że wynagrodzisz mi, biednej, te oczekiwanie. *trzyma kciuki* Wierzę, że pierwszy rozdział wprawi mnie w zachwyt!
    *zakleja kopertę* Ślę wenę i duuuuużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, mój melanż się przeciągnął. XD Zaraz się za to zabieram, tylko muszę dobrze otworzyć oczy. XD

      Usuń
  5. Jeśli rozmawiasz tak samo jak piszesz to jesteś bardzo sympatyczną osobą :D Miło mi się czytało odpowiedzi na twoje pytania.
    Już lecę do 1 rozdziału, ale na tym blogu brakuje mi jednego - spisu treści. Może go po prostu nie zauważyłam? ;/

    OdpowiedzUsuń